av 300

Söndag och jag och Linnéa har fotat lite. Wow vilka ögon tjejen har! Själv har man tvåfärgade ben och skor! Motsatsen. Svart och grått är allt bra fint. De gråa skorna är Linnéas syster och de svart är mina. Från H&M. Här kommer några av de 300 bilder vi tog. Jag lägger upp fler senare, bland annat några i färg, eftersom dessa bara var svartvita. Nu ska jag iväg på match och jag orkar inte alls och jag vill inte. Dålig inställning Hanna! Men men, sånt är livet. Linnéa den lyckosten ska på bio, är man avundsjuk? Svar ja! CIAO.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna syns inte "/.... :)

2009-03-08 @ 18:58:56
Postat av: J

bilderna syns inte hanna :o

2009-03-08 @ 19:37:33
Postat av: beatrice

Man ser inte bilderna :/ det är bara ett rött kryss

2009-03-08 @ 21:00:53
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0