sparkling

Foto; jag 
En av bilderna vi tog idag. De andra bilderna ville tydligen inte visas. Vad är det med mig och uppladdningen? Ingen bra kombination har det visat sig. Jag säger bara wow! till de ögonen. Passa er för den blicken pojkar! Haha. Det var mysigt att fota och bilderna blev riktigt bra. Ni ska få se dem sedan som sagt. Nu har jag precis sett på beck och det kan man kalla bra serie! Jag borde ha pluggat lite idag, men som vanligt det jobbiga ordet BORDE! Jag tog mig friheten och struntade i alla måsten idag. Hur skönt? Väldigt skönt! ibland måste man väl få stänga av, eller hur? Det var riktigt skönt i alla fall! CIAO


Kommentarer
Postat av: Beatrice

superfin bild :)

2009-03-09 @ 19:26:24
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: rikauteliggare

jag betalade 680 kr för frakt och tull, ibland blir det dyrare och iblad billigare :)

2009-03-09 @ 22:46:00
URL: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0