Mitt 2008

Här kommer årssammandraget i bilder och månader. 

Nyårsafton 07/08 


GOTT NYTT ÅR ropas det och det är mycket fyverkerier. Hanna och Anna firar nyår för...9:onde året i rad? Vi går in mot år 08. Stockholmarnas år.


JANUARI


I Januari är man fortfarande lite solbränd från Thailands resan. Jag längtar fortfarande tillbaka till paradiset. Jag kommer inte ihåg så mycket av Januari om jag ska vara ärlig.

FEBRUARI:
Minnet sviker mig ännu en gång. Det finns inte så många bra bilder härifrån i mitt arkiv. Någonstans här omkring är jag en vecka i Åre med vän Anna och vi har det riktigt kul.

MARS:
Jag startar lite smått med att blogga.

April:





Jag åker till både Köpenhamn och London. Två kanon helger med mysigt sällskap och shopping. Jag har det i alla fall hur bra som helst och livet är underbart.

MAJ



Det är varmt varmt och varmt kommer jag ihåg. Prao på bland annat TV4. Jag köpte även den älskade vippkjolen och mina svarta skor med remmar och spännen. Finfint och jag är glad. Ja fyndar även min älskade blommiga kjol för tre ynka guldmynt.

JUNI



Skolavslutning och många mysiga stunder. Bland annat vid bryggor. Under juni är jag mestadels i England på konfirmationsläger, vilket jag fortfarande kan längta tillbaka till. Det finns inte ord för hur underbart det var. Jag kommer aldrig aldrig glömma! Det var..ja, helt enkelt obeskrivligt. En helt klart klockren start på ett sommarlov som ska komma att bli fantastiskt. Som jag sa då. Ett sommarlov med massor av godsaker, som en enda stor bufé av bakelser.

JULI

 


Jag konfirmeras och saknar England, men livet är på TOPP! Jag är lycklig från topp till tå. Höjdpunkten på hela sommaren, eller i alla fall juli månad är att jag får min systemkamera. Jag och kusinerna spenderar mycket tid vid träd och klippor med kameran. Den följer mig sedan dess nästan vart jag än går och det är numera en av de saker jag verkligen skulle ha svårt att klara mig utan. Den är min bästa vän, haha.

AUGUSTI




Vissa dagar går man klätt i blommigt, andra dagar är den stora väskan ute och går med mig och rabatten är som allra finast. Mums för Augusti säger jag bara! Skolan börjar också och jag träffar alla mina vänner igen! Jippi, men skolarbete igen är inte riktigt lika kul. Jag testar också att signera alla bilder jag lägger in, men det tröttnar jag snabbt på.

SEPTEMBER



September kommer med hösten och gråare dagar, men fortfarande är det många soliga dagar. Födelsedag och allt är det också. Får bland annat mina så omtyckta objektiv. Filippa och jag fotar en del också. Fruktansvärt dålig uppdatering är det denna månad också...och mycket i skolan.

OKTOBER



Nu är det höst på riktigt. Med gula och röda löv, vilket jag älskar med hösten. Många dagar längtar jag tillbaka till sommaren med kjolar, bara ben och glass på stranden, men trivs bra med skinnjacka och stora halsdukar också. Mycket foto blir det i Oktober månad också, framförallt med FIlippa. Jag åker också till The big apple!

NOVEMBER


I början av månaden kommer jag också hem från New York! Jisses vilken häftig stad. Det bubblar av människor och jag älskar det. Där ska jag minsann bo någon gång. Lite nytt till garderoben tar jag med hem i resväskan också. Bland annat min Dr. Martens. Ooohlala vad jag gillar dem. Mycket annat hinner jag med under november också. Många födelsedagar kan jag lova!

DECEMBER



God Jul och Gott nytt år och Jullov. Även ett slut på 2008. Frost och kallt. Betyg utdelas och man får julklappar, och mycket julmat och julgodis äts! Mumsi. Det gillar vi. Ett bra slut på ett väldigt bra år.

08/09


Nyår, ett slut och en början. Två år på en och samma kväll. Ett avslut på ett bra, en början på ett år som jag känner på mig kommer bli bra. 10 gången jag firar nyår med Anna. Mitt 2008 har varit jättebra. Mycket kul har jag upplevt och många nya människor har jag träffat. Frmaförallt har jag fått mycket nya minnen! Ojojoj, tänk om man kunde minnas allt kul. Jag skulle kunna skriva en oändligt lång bok om jag skrev ned allt härligt och roligt. Framsteg inom framförallt skolan har jag gjort och jag har blivit riktigt nöjd. Jag är nöjd med hela året och allt känns sådär jättebra. Sämre stunder har jag också haft, men dem lägger jag bakom mig nu. Nu är det 360 dagar kvar på 2009 och det känns underbart!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hanna, asså gud vilka underbara bilder, gud vad vacker du är och gud vad fina kläder! <3

2009-01-11 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0