TikTakTikTak

Nyss hemkommen från stan. Dagen har ägnats åt en timmes klotslängande på bowlingbanan, lunch och mättmage på Hard Rock Café och ett fåtal timmars kylig reashopping. Jag och mamma köpte lite kuddar till mitt rum och en upriktigt sagt Underbar klocka. STOR! Det blev inte så mycket rea shopping i klädväg dessvärre, eller det är väl egentligen positivt . Får snart inte plats med fler plagg i garderoben ändå, men en tröja blev det och en fin sådan. En beige och brun randig från Weekday. 25 tiokronor. Jag har fingrat på den länge och velat ta hem den i en påse varje gång jag har gått dit, men nu äntligen är den min. Den kommer användas flitigt! Det kan jag lova. Bild kommer. Nu får vi ses vad som händer ikväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0