Klackar och skinn






Oliva och jag till stan i lördags. Klackar och skinnjackor. Jag; byxor Weekday, tygpåse- The stray boys, Kofta Namo, randig tröja Weekday, Skinnjacka, halsduk och klackar H&M. Inte mycket shopping blev det, ett svart linne för min del och inget för Olivias. Vi hade det kul i alla fall, som alltid. Julgransplundring hos vänner på kvällen och vi såg på Step up 2. My god vad jag vill kunna dansa så. Oj oj oj, våra försök efter var dock inte riktigt på samma nivå. Det krävs en hel del övning. Sedan efterrätt tills magen sprack och mamma mia sin along. Oj vad vi tog i. Konstigt att inte rutorna sprack. Halsarna mådde inte helt bra när vi gick därifrån sedan, men roligt var det. Nu har jag varit ute och srungit och jag är nöjd. Nu sova. CIAO


Kommentarer
Postat av: A

Snyggt!

2009-01-23 @ 16:24:34
Postat av: E

snyggtsnyggtsnyggt!

2009-01-27 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0