And I found my jacket!


Hej alla lördagsbarn! Nu ser jag visst att det är söndag, men aja. Bara en halvtimme har gått. Idag har jag tagit det lugnt och varit på bio. Dessutom hittade jag min efterlängtade skinnjacka ni ser på bilden. MC-modellen. Den är kort och har en sned dragkedja. Jag är helt utom mig av glädje att jag hittade den! den har varit slut jättelänge. Turen på min sida alltså! "I taket lyser stjärnorna" var helt ofattbart bra! Jag grät ungefär hela sista kvarten. Men oj oj oj vad bra. Denmåste ni se! Nu sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Har också sett filmen! Bra bra, vart hittade du jackan?

2009-02-01 @ 20:44:22
Postat av: Filip

Åh, den är så fin!

<3

2009-02-02 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0