hem ljuva hem

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen. En underbart rolig vecka med skratt, fall i liften, pinsamma situationer, mycket godis och varm choklad och mycket, mycket mer! Ni ska få lite bilder snart, men det blev inte så mycket bilder tagna där uppe. Vi gjorde saker inprincip hela tiden, och när vi inte gjorde något var vi riktigt trötta och slutkörda. Nu blir det uppdatering som vanligt, näst intill i alla fall. Närmaste veckan har jag mycket plugg, men jag ska försöka så gott jag kan. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: A

åhh det låter jättehärligt!Ha en bra vecka och lycka till med pluggandet:)

2009-03-01 @ 09:58:31
Postat av: Olivia

Det var en supermysig och kul vecka med dig! måste göras om :) <3

2009-03-01 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0