across

Dålig uppdatering är aldrig kul. Fy skäms säger jag bara. Jag måste ta och bättra mig. Verkligen.
Helgen har varit fullspäckad med tjejmiddag, middag, fik, och foton. Ännu en fotodag med filippa. Fint blev det. Bilderna kommer antagligen imorgon. Fina färger, löv och ny klänning. Mums. Till veckan blir det även prao på NK. Hej hopp vad jag ser fram emot det! Måste ta mig en riktig funderare på vad jag ska ha på mig. Några tips?
Nästa vecka är även en resa till New York inplanerad..! mer om det senare. Jag längtar så jag nästan spricker. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mhm!Mysigt värre i Lördags! men när hade du tänkt fira dig själv? :D

Puss

2008-10-06 @ 00:10:37
URL: http://lillasysterj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0