131008

New York! Jösses vad ballt! Jag säger bara det. Ojojoj. Det är första men defenitivt inte sista gången jag åker hit. Galet kul. Time Square är så mycket häftigare i verkligheten än på film och bild. Självklart. Det har inte blivit så mycket shopping för min del än. Har klämt på lite saker, men mycket ska inhandlas, Funderar på kängor, uggs, kläder och mycket mer! Någon dag nu i veckan blir det antagligen cykel i central Park. Mysigt! Nu har vi laddat upp på hotell rummet med beagels och Ben & Jerrys. En smak som finns här i USA som heter Smores har vi köpt. Den lär vara underbart god. Nu måste jag sova och vila mina fötter. Sov gott, eller godmorgon på er i Sverige blir det snart. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ååh new york, ta mig dit!

2008-10-15 @ 19:42:07
URL: http://mmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0