It's a handbag or five



   

Fem, fem, fem fina väskor hittade jag på mormors vind. Jag kan ju bara säga tack för att de fick flytta in i mitt hem. Se så fina de är. Allihopa. Jag är så glad. Tänk att ha fem nya väskor i alla dess färg och form. Hur kan man bli så glad över ett par väskor? Kanske för att de har sin charm, för att vi alla har dem nästan varje dag, eller helt enkelt för att väskor är fina och vi tycker om dem. Kort rem, lång  rem, liten eller stor. Alla är de fina. Nästan. Dessa har även sin charm att de är gamla. Den beiga har min mormors mamma haft. Inte illa va, men den ser ut som ny. Fin Finare Finast helt enkelt och jag är också gladast. Vilken är din favorit? /H

Kommentarer
Postat av: Nina

OH, alla var ju jättefina. Ser helt nyyya ut!

2008-06-12 @ 11:12:07
URL: http://n1n4.blogg.se/
Postat av: Li

Den stora svarta tror jag var allra snyggast. Min favorit iaf. Men gud va skoj att bara hitta! :D

2008-07-06 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0