It's called wine


Här har ni den nya tröjan. Vinröd och dragkedja på vänsteraxel. Ursäkta de inte särskilt fina bilderna, finare bild kommer någon dag framöver hoppas jag. Idag var jag i stan igen, nästan som mitt andra hem. Olivia som sällskap och alltid lika roligt. Fika på Waynes, rotande i rea högar, men ändå inget köpt. Inte på rean i alla fall. Jo förresten, för Olivias del. En rutig blus fyndade hon, jättefin. Jag köpte en svart skjorta med uppkavlade ärmar, ingen märkvärdig men lite fin sådär. Jag köpte också en blomma att ha i håret. Kanske på nyår? Nu kommer kusinerna hit, så det kanske blir sämre uppdatering de kommande tre dagarna. Jag ska verkligen försöka hinna med ett bilsammandrag av 2008, men jag kan inget lova. CIAO

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuud vad fin! vart kommer den ifrån? :)

2009-01-02 @ 19:57:28
URL: http://glamm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0